Pages

About my Blog

Welcome to blogger. This is your first content for welcome says for your blog. Edit or delete it, then start blogging! Go To Edit Html after that expand widget templates and find this content with search for easy find this content and if you done found content you can edit or deleted it as you want and thank's using our work / themes i very happy about this.

18 Ekim 2011 Salı

KÜÇÜK YEŞİL SABUN HİKAYESİ

Küçük yeşil sabun bu günlerde çok üzgündü. Çünkü onu kimse kullanmıyordu. Oysa yeşil sabun, evin küçük kızı elif ellerini yıkasın diye satın alınmıştı. Elif önceleri yemekten önce ve sonra ellerini düzenli olarak yıkıyordu. Küçük yeşil sabun da bir işe yaradığını düşünerek mutlu oluyordu. Ama son zamanlarda elif ellerini yıkamadan yemek masasına oturmaya başlamıştı. Annesi uyarınca da hemen aceleyle ellerini ıslatıp dönüyordu. O gün de aynı şey oldu. Elif aceleyle ellerini suda yıkadı. Banyodan çıkmak üzereydi ki bir ağlama sesi duydu. Etrafına bakındı, küçük yeşil sabunu gördü. Elif şaşırdı küçük yeşil sabun ağlıyordu. Boncuk boncuk köpükler çıkarıyordu. Bir sabun neden ağlayabilirdi ki? Elif küçük sabunun yanına giderek: "neden ağlıyorsun?" diye sordu. Küçük sabun: " annen beni, senin kullanman için aldı.sen ilk zamanlarda beni kullanıyordun, ben de buna çok seviniyordum. Ellerin tertemiz oluyordu. Ama artık beni kullanmıyorsun, unuttun beni." dedi. Elif küçük sabunun söylediklerini düşündü. Ona hak verdi. " artık üzülme, söz bundan sonra ellerimi hep seni kullanarak yıkayacağım."dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder